Navigation
· Forside
· Her finder du os
· Afdelinger
· Musikafdelingen
· Bestyrelsen
· FDF Ikasts historie
· Pressen om FDF Ikast
· Kredskalender
· Internationalt
· Debatforum
· Dokumenter
· Links
· Søg
· Billeder
· Her finder du os
· Afdelinger
· Musikafdelingen
· Bestyrelsen
· FDF Ikasts historie
· Pressen om FDF Ikast
· Kredskalender
· Internationalt
· Debatforum
· Dokumenter
· Links
· Søg
· Billeder
Fødselsdage idag
Debatemner
Nyeste emne
· Hjemmeside· vaffelvognen
· Sommerlejr 2009
· debat om debatforum
· byens bedste legeplads
Mest aktive emner
| · Hjemmeside | [8] |
| · vaffelvognen | [5] |
| · debat om debatforum | [2] |
Nyeste artikler
Log ind
Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.
Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
22/08/10
Husk avisindsamling på lørdag - håber vi ses 

07/02/10
SÅ er kredskalenderen lagt online - se i menuen til venstre, under kredskalender
06/02/10
Kredskalenderen er på vej, i nyt smart format. Glæd jer til det!
17/09/09
Så er Markedsfesten veloverstået. Tak til alle der lagde stor energi i dette arrangement.
31/08/09
Så er vi kommet igang med den nye sæson.
Jeg ville meget gerne have lidt hjælp til at finde nogle bogstøtter til lederbiblioteket. Håber nogle kan hjælpe, så der kan komme styr på den hurtigst.
05/08/09
Tak for en super god lejr. Det var rigtig hyggeligt at have forældrene med 

04/08/09
tak for en rigtig hyggelig uge på sletten, jeg er med næste gang 

09/06/09
FDF IKAST
KGL.hofleverandør!
TILLYKKE med jobbet LILLE LARS
TILLYKKE med jobbet LILLE LARS

30/05/09
hej. Vi holder kollektiv uge på Nygården i næste uge. alle er velkomne til at kigge forbi til en masse skæg og ballade. der er mulighed for at spise med hvis man giver besked og betaler en lille smule
27/05/09
Jeg håber at der er flere børn der skal med på sommerlejr. Det ender med at forældrene overstiger børn med deltagelse. Kan det passe???
Husk nu at afleverer tilmeldingen til din leder. 

Se indlæg
FDF Ikast :: FDF debat :: Arrangementer
|
Hjemmeside
|
|
| bennyn |
Lagt på d. 17/01/2009 17:32
|
|
Antal indlæg: 18 Tilmeldt: 08.03.05 |
Hvad syntes I om den nye hjemmeside. Skriv hvis I finder fejl på siden |
| mixi |
Lagt på d. 18/01/2009 01:07
|
|
Antal indlæg: 4 Tilmeldt: 25.04.05 |
Umiddelbart ser det jo rigtigt godt ud... Eneste ting jeg lige har lagt mærke til, her på min 2 sekunders gennem gang, er om det ikke var en god idé, at installere enten en infusion eller indskrive en IF/ELSE kode mht. til fødselsdage og brugerafstemninger. Det virker lidt meningsløst og forvirrende, når de står fremme på siden uden noget indhold... men eller ser det godt ud. Er fusionen på siden kommet op på ver. 7.00.xx ? EDIT: Kunne måske også være smart at opdatere copyright året til 09 i stedet for 05 ;-) Redigeret af mixi d. 18/01/2009 01:09 Michael Christensen |
| bennyn |
Lagt på d. 18/01/2009 11:08
|
|
Hejsa Core er 7.15 Ang fødselsdage og afstemninger, så kan jeg godt se formålet med at deaktivere afstemning når intet er aktivt, det er gjort nu. Af hensyn til fødselsdage, kan man diskutere om det ikke er lige så forvirrende at den er på, og af alt efter om nogen har fødselsdag. Derfor har jeg valgt den stationære løsning, men tak for indput |
| Bjarke |
Lagt på d. 18/01/2009 13:42
|
|
Antal indlæg: 2 Tilmeldt: 01.04.05 |
syntes at designet er blivet kanont flot, og her ikke fundet nogle fejl så Top doller fra min side |
|
|
|
| bennyn |
Lagt på d. 18/01/2009 13:45
|
|
Tak for det, Man kan nu abonnere på ændringer i tråden på debatten ved at klikke på Følg denne debat i højre øverste hjørne af tråden |
| Ina |
Lagt på d. 18/01/2009 15:31
|
|
Antal indlæg: 1 Tilmeldt: 20.04.05 |
Hej super fedt design... det ser bare rigtig godt ud... og fedt at der er begyndt at komme så mange indlæg og updates på forsiden,![]() |
|
|
|
| bennyn |
Lagt på d. 18/01/2009 17:11
|
|
Tak. ja det er super fedt. Har du ikke også noget at bidrage med fra Århus ![]() |
| mixi |
Lagt på d. 18/01/2009 20:15
|
|
Antal indlæg: 4 Tilmeldt: 25.04.05 |
Nyt input herfra: Jeg kan se, at der med undtagelse af januar måned, er forholdsvis lang tid mellem nyheder på forsiden. Jeg kom til at tænke på, om ikke overskueligheden blev bedre, hvis man satte antal nyheder pr. side ned. Michael Christensen |
| bennyn |
Lagt på d. 19/01/2009 06:41
|
|
Mixi: Jeg har gået og leget lidt med ideen måske at dele den op i to kolonner. Prøver lige at sætte antallet af nyheder lidt ned |
| Spring til debat: |